Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Brand Management of a Selected Brand
Daly, James ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The purpose of this Master's thesis is to address the subject of brand management. The primary objective is to summarize the issue of brand management and then apply the attained knowledge on a selected brand operating on the Czech market in the online music streaming industry. This means evaluating the analytical part that includes its current brand management strategy together with its market situation based on the overview of the frameworks and its strategic options described in the theoretical part. Then possible recommendations are proposed, offering strategic branding options that are designed to help the brand improve its position on the Czech market.
Marketing Plan for Muranska Planina Micro-region
Kochanová, Veronika ; Haselmanová, Věra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This bachelor´s thesis is engaged in analyse of conditions for cooperation organisations in travel movement in Muranska Planina range with a view to propose their organized cooperation. Thesis contains marketing tools and creative solutions of marketing plan with a view obtain a better public awareness, multiply receipts volume and multiply attendance.
Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti
Pešlová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž bude proveden marketingový průzkum ohledně vnímání značky zákazníkem. Na základě teoretické a analytické části jsou pro společnost stanovena opatření zahrnující vlastní návrhy na podporu rozvoje značky pomocí marketingového mixu.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Návrh komunikační strategie produktu
Zavřelová, Tereza ; Hraběová, Jana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení komunikace značky intimní hygieny Lactacyd společnosti Omega Pharma. Práce je rozdělena na 3 hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. Ve druhé části jsou provedeny analýzy potřebné k získání informací, které slouží pro návrhovou část. V poslední, návrhové části, budou na základě teoretických poznatků a zpracovaných analýz uvedeny návrhy pro zlepšení stávající komunikace a další návrhy, které umožní posílit pozici značky na trhu.
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky malého podniku ve fázi internacionalizace
Palík, Václav ; Polák, Vojtěch (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rámce pro rozvoj značky malé české technologické společnosti, která chce expandovat na zahraniční trhy. Současná značka společnosti, Stroje Polák, je na českém trhu dobře zavedená, ale v mezinárodní komunikaci není její název srozumitelný a může být vnímán jako odkaz na Polsko. Práce je rozdělena na teoretickou část definující klíčové pojmy související s řízením značky, analytickou část identifikující charakteristiky současné značky a návrhovou část kombinující dosavadní poznatky a předkládající návrh rozvoje značky pro expanzi na zahraniční trhy.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky
Gášpárová, Kristýna ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj Armády České republiky jako značky a posílení jejího dobrého jména. V rámci diplomové práce budou vymezena východiska pro úspěšné zpracování teoretického rámce vhodného pro budování značky nekomerčních organizací. Analytická část bude věnována přístupům k brandingu Armády České republiky a dalších vybraných zahraničních armád. Pozornost bude věnována i dalším relevantním oblastem, majícím vliv na vnímání značek. Na základě zpracovaných analýz budou vypracovány návrhy, které posílí vnímání Armády České republiky jako moderní, inovativní a spolehlivé organizace, která bude současně atraktivním zaměstnavatelem.
Kongruence osobnosti vybrané tenisové značky a osobní značky tenisty
Soumar, David ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kongruence osobnosti vybrané tenisové značky a osobní značky tenisty Cíle: Cílem diplomové práce je změřit a porovnat osobnost značky Pacific s osobní značkou hráče Marcose Baghdatise a zjistit, zda a do jaké míry mezi jednotlivými osobnostními charakteristikami obou značek panuje shoda. Metody: V této práci byla použita metoda kvantitativního elektronického dotazování. Ke sběru kvantitativních dat sloužil elektronický dotazník, prostřednictvím kterého respondenti zaznamenávali své odpovědi. Výzkumný vzorek tvořili respondenti se znalostí zkoumaných značek. Data byla následně vyhodnocena s využitím popisné statistiky (aritmetického průměru, modu, směrodatné odchylky) a regresní a korelační analýzy. Výsledky: Z dat výzkumu vyplynulo, že jsou obě značky vnímány jako dynamické, aktivní a přirozené. I přes shodnou trojici zkoumaných vlastností v pořadí nejvíce vystihujících charakteristik u obou značek byla závislost mezi značkami prokázána pouze v jednom ze dvanácti případů. Ač byla značka dlouhá léta spojena s hráčem, který byl výraznější a známější než značka samotná, k ovlivnění osobnostních charakteristik nedošlo. Klíčová slova: osobnost značky, tenis, branding, image firmy, řízení značky
Marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR
Ondrášková, Adéla ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR Cíle: Cílem práce je na základě provedené kvalitativní analýzy popsat a zhodnotit současné marketingové řízení sportovní značky Nike v ČR. Dalším bodem je pak odhalit slabé a silné stránky. Poté na základě získaných poznatků navrhnout nové postupy a marketingové nástroje, které by bylo možné využít k vylepšení marketingového řízení značky. Metody: V této práci byla použita kvalitativní analýza (deskriptivní případová studie), která byla zpracována pomocí analýzy dokumentů a rozhovoru se zaměstnankyní marketingového úseku společnosti. Výsledky: Výsledky ukázaly, že marketingové řízení sportovní značky Nike v České republice je na velmi dobré úrovni, což je převážně následkem globálního a stabilního postavení značky na trhu celosvětovém. Jelikož lokálně na českém trhu působí dceřiná společnost Nike CZECH, s. r. o. teprve od roku 2011, existuje zde mnoho možností ve vylepšení řízení značky s ohledem na místní specifika. Především se jedná o rozšíření obchodní sítě v České republice, rozšíření značkových řad, vylepšení komunikační strategie, sponzoring, úpravy v organizační struktuře a hodnocení úspěšnosti značky. Klíčová slova: značka, marketing, marketingové řízení značky, kvalitativní analýza, Nike

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.